سوالات در چاپ بادکنک
پاسخ به سوال هایی که امکان دارد در ذهن مشتریان احتمالی و مشتریان واقعی،
در مورد “چاپ بادکنک” و “بادکنک تبلیغاتی” پیش بیاید.
مشتریان گرانقدر، اگرچه بیشتر ما همیشه میگوییم،
هزینه کردن برای تبلیغات در واقع هزینه نیست بلکه سرمایه گزاریست،
اما ما تمام سعی خود را داریم تا شما عزیزان هزینه های بیشتر از نیازتان را برای سرمایه گزاری خود حذف کنید.
و یا آنقدر و آنچنان هزینه کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید.
حال به پاسخ و توضیح مختصری در مورد این سوال ها بپردازیم.
چه بادکنکی برای ما مناسب است؟
ما مشتریان بسیار گوناگونی داریم که طبیعتاً نیازها و سلیقه های آنها نیز گوناگون است.
رایجترین مشتریان کسانی هستند که هم قیمت و هم کیفیت برایشان اهمیت دارد.
در این صورت اگر تمایل به بادکنک آرایی دارند میتوانند از “بادکنک تبلیغاتی” تایلندی استفاده کرده،
و اگر مایل به تبلغات محیطی هستند – آنطور که بادکنک حامل اطلاعات کسب و کارشان را باد کرده،
و با نی و بست بین مخاطبین و مشتریان احتمالی پخش کنند،
ما به آنها پیشنهاد میکنیم که از “بادکنک تبلیغاتی” مالزی استفاده کنند.
مشتریانی هم هستند که فقط به دنبال ارزانترین هستند که در این صورت به آنها،
” چاپ بادکنک ” چینی را پیشنهاد میکنیم و در آخر آنهایی که به دنبال بهترین هستند،
باید از “چاپ روی بادکنک” تایلندی استفاده کرده و سفارش دهند.
دو طرف بادکنک چاپ کنیم یا یکطرف آن؟
بگزارید با یک مثال ساده به این سوال پاسخ دهم: تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که هندوانه ای را خریده باشید،
نصف آن را نوش جان کرده و نصف دیگر آن را دور بیاندازید؟
مطمعناً همچین کاری را نکرده و نخواهید کرد. چون رای کل آن هزینه کرده اید و میخواهید از تمام آن لذت ببرید.
پس مطمعن تر از همیشه میگویم که از چاپ دو طرف استفاده کنید چون صد در صد به نفع شما میباشد.
شما هدفتان از این هزینه جذب دید مخاتب میباشد که اگر فقط از یک طرف “چاپ بادکنک” را استفاده کنید،
از پنجاه درصد فضای تبلیقاتی خود استقاده کرده ،
پنجاه درصد مخاطبین خود را از دست داده و فقط نصف هندوانه را نوش جان کرده اید.
مطالب بیشتر: