چاپ بادکنک تبلیغاتی بیمه پاسارگاد
میدانم، همه ما شاید وقتی اسم بادکنک را می شنویم،
لبخند به لبانمان بیاید و هیچ وقت آن را جدی نگیریم ویا حتی باورمان نشود که چاپ بادکنک تبلیغاتی،
میتواند مبلّغی توانا برای کسب و کار و برند ما باشد.
یکی از دلایل احتمالی آن اینست که بیشتر اوقات بادکنک ها را در تولدها و جشن های کودکان دیده ایم.
ولی به یاد داشته باشیم ! در واقع یکی از مهمترین نکته هایی که در زمینه تبلیغات همیشه مورد بحث است،
ایجاد رابطه نزدیک با کودکان و مادران خانواده می باشد،
چراکه آنها بزرگترین و قویترین دریچه های نفوذی در خانواده ها هستند که بعداً در مورد آن بطور مفصل توضیح خواهم داد.
تا حالا از خودمان پرسیده ایم که چقدر در مورد چاپ بادکنک تبلیغاتی،
و این که واقعا چه قدراین هدیه تبلیغاتی ارزان میتواند بروی برند سازی محصولات و افزایش فروش ما تاثیرمثبت داشته باشد؟
و یا کلاً چرا باید از بادکنک تبلیغاتی استفاده کرد؟
اگر بخواهیم کمی خاص به این قضیه نگاه کنیم، باید بگویم در کشورهای جهان سوم و در حال پیشرفت،
این خود بازاراست که، شرایط در حال تغییر، ذهنیت و فرهنگ آن جامعه و در آخر طبیعت کالای فروشی،
که جایگاه و اهمیت کالاهای تبلیغاتی را معین میکند.
امروزه رقابت در هر صنف و کسب و کاری فوق العاده زیاد شده،
روز به روز بیشترو متاسفانه قدرت خرید مردم و تمایل آنها به خرید کالا هم به نسبت کم میشود.
در نتیجه بازار کار ما روز به روز کوچک و کوچکتر می شود.
با وجود چنین وضعیت حساسی باید همیشه هوشیار باشیم،
سعی کنیم تا جایگاه خودمان را در بازار حفظ کنیم.
آنهایی که در این شرایط از تبلیغات دست برداشته و سعی میکند از سرمایه گذاری برروی تبلیغات دست بکشند،
دقیقاً همانهایی هستند که اول از همه از بازار فروش خداحافظی میکنند.