سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی

سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی

سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی

“بادکنک تبلیغاتی ” را تک رنگ چاپ کنیم یا دو رنگ؟

این سوال در رابطه با “چاپ روی بادکنک “، یکی از رایج ترین سوال هایست که از طرف مشتریان ما مطرح می شود.

این سوال هم میتواند جنبه سلیقه ای داشته باشد، هم جنبه هزینه ای و هم جنبه تبلیغاتی.

همه ما میدانیم “چاپ بادکنک” یک جنبه تبلیغاتی دارد. همه ما روی بادکنک لوگو،

اطلاعات کسبه خود را چاپ میکنیم تا یک بادکنک ساده را به یک “بادکنک تبلیغاتی” تبدیل کنیم،

و با آن هم کار و حرفه خود را تبلیغ کرده وهم در این راستا برند سازی کنیم.

حالا بیاین “چاپ بادکنک تبلیغاتی” را از جوانب متفاوت مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که در مقاله های قبل گفتیم، “چاپ بادکنک” بصورت تکرنگ، گرچه کم هزینه ترین “چاپ روی بادکنک” است،

و از نظر مشتریان تازه رایج ترین و پرطرفدارترین چاپ هاست،

اما متاسفانه باید بگویم که هرچند ارزان ترین نوع ” چاپ بادکنک تبلیغاتی” است،

ولی اشتباه ترین نوع “چاپ روی بادکنک” هم است. میپرسید چرا؟

من هم از شما می پرسم که هدف شما از سرمایه گزاری در تبلیغات چیست؟ جذب دید مخاطب ؟ یا هدر دادن پول خود؟

مطمعناً هدف شما از تهیه “بادکنک تبلیغاتی” جذب دید مخاطبین و مشتریان احتمالی است.

شما در واقع برای بادکنک خامی که قرار است روی آن چاپ شود،

و همچنین بابت نی و گل نی ای – همان نی و بست ای – که “بادکنک تبلیغاتی” باد شده و روی آن قرار میگیرد،

را هزینه ای پرداخت کرده اید.

حال فقط می خواهید از یکطرف آن وبهتر بگویم نصف آن برای هدف خود که جذب دید مخاطب است استفاده کنید؟!

صد البته که خیر ! این کار اشتباه دقیقاً مثل آن است که شما هندوانه ای را خریداری کرده،

فقط نصف آن را نوش جان کرده و نصف دیگر آن را بی آن که خورده باشید به دور بیاندازید.

به یاد داشته باشید هنگامی که یک کودک یا هر کس دیگری “بادکنک تبلیغاتی” شما را در هر محیطی حمل میکند،

افرادی را هم در جلوی خود و هم افرادی در پشت سر خود دارد.

حال اگر “چاپ بادکنک” شما از نوع یک طرفه باشد،

طرح شما را یا افراد پشت سری خواهند دید یا کسانی که پشت سر شما هستند.

پس بهترین کار از نظر جنبه هرفه ای و هزینه ای “چاپ بادکنک” دو طرفه است،

که بتوانید همزمان و با هزینه ناچیزی بیشتر تمامی مخاطبان خود را در محیطی که تبلیغات می کنید را در بر بگیرید.

از نظر سلیقه ای هم که بخواهیم به این قضیه نگاهی بیاندازیم،

بعضی از مشتریان “چاپ بادکنک” یک طرفه را دوست دارند و می گویند،

چاپ دو طرف “بادکنک تبلیغاتی” آن را شلوغ کرده و از جذبه آن کاسته می شود،

در حالی که بعضی ها هم میگویند “چاپ روی بادکنک” اگر دو طرف باشد،

آن را از کچلی در آورده و شکیل تر و چشمگیر تر می شود.


مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *